Firma Stolpaw, jeden z największych producentów drzwi zewnętrznych w naszym kraju zakończył realizację szkoleń dla dystrybutorów. W trosce o zadowolenie Klientów, sprzedawcy otrzymali szczegółową wiedzę z zakresu produkcji oraz dostępnej na rynku oferty, którą wykorzystają w swej codziennej pracy – doradzaniu w wyborze wymarzonych drzwi.
- W naszej filozofii, nastawionej na zadowolenie Klienta, wierzymy, iż kompleksowa edukacja sprzedawców i doradców klienta zwiększa satysfakcje dzisiejszego klienta detalicznego, który może liczyć na fachową pomoc oraz wyczerpującą informację ze strony sprzedawców na temat oferty produktowej Stolpaw. Wyznaczamy tym samym nowe standardy w opiece nad Klientami. – informuje Marcin Pawlak, właściciel Stolpaw.Szkolenie w zakresie standardów skutecznej i profesjonalnej obsługi klienta w branży stolarskiej przeprowadziła firma ROI Konsultacje Marcin Łukaszewicz. Uczestnicy zapoznali się z wiedzą z zakresu obsługi klienta, ale też mieli okazję poznać najnowsze standardy mające na celu kompleksową obsługę gwarantującą satysfakcję klienta. Szkolenia nie były oparte na suchej wiedzy i teorii, lecz przeprowadzone w formie warsztatów, przewidujących ćwiczenia praktyczne i nagrywanie scenek przy pomocy kamery, co pozwoliło uczestnikom na przećwiczenie omawianych zagadnień oraz otrzymanie informacji zwrotnej.
Zdecydowana większość uczestników uznała, że szkolenie było przydatne z zawodowego punktu widzenia i pozwoliło spojrzeć na proces sprzedaży i komunikacji z Klientem w nowy sposób. Taka informacja zwrotna jest szczególnie cenna, zważywszy, że wielu Uczestników to osoby z dużym doświadczeniem w sprzedaży oraz w branży stolarskiej.
- Osobiście uważam, co jest potwierdzone także moimi badaniami, że nacisk na kształcenie i szkolenie profesjonalnych sprzedawców i doradców Klienta jest obecnie kluczem do pełnej satysfakcji Klienta, a tym samym kluczem do sukcesu rynkowego, którego z całego serca życzę firmie STOLPAW – powiedział Marcin Łukaszewicz, ROI Konsultacje.
Warsztaty odbywały się do końca czerwca w piętnastoosobowych grupach szkoleniowych. Każde szkolenie składało się z trzech części. Podczas części produktowej uczestnicy zapoznawali się z najnowszą ofertą firmy oraz trendami obowiązującymi we wzornictwie i wykończeniach. Część druga - rekreacyjna oferowała szansę zwiedzenia zakładu produkcyjnego w Pawłowie. Trzecia część, sprzedażowa poświęcona była technikom sprzedażowym i profesjonalnej obsłudze Klienta. Na zakończenie programu wszyscy goście zasiedli do uroczystego obiadu przygotowanego przez firmę Stolpaw.
W szkoleniu, od kwietnia do czerwca br., udział wzięło łącznie ponad 310 uczestników, w trakcie 22 spotkań.
Link do strony artykułu: https://wm2.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/stolpaw-zrealizowal-warsztaty-dla-dystrybutorow